BMW започна тестове на изцяло дигитално обслужване на колите си

Румънските ни съседи са първите, които могат да пробват услугата

BMW M3 CS Тouring

BMW

С ервизното обслужване на нов автомобил за мнозина е обвързано с доста време. Трябва да се обаждаш на сервиза, да записваш час, да закараш колата си, да я оставиш, да обясняваш на приемчика, да се прибереш, да чакаш обаждане, да отидеш да си я вземеш, като преди това пак чакаш приемчика, после и да платиш и т.н.

Много разправии за нещо толкова семпло. Затова компаниите от години се опитват да улеснят процеса и да го направят максимално удобен за клиентите.

BMW са започнали тестове на доста по-опростена система, съобщава autoevolution. Услугата се предлага първо в Букурещ и от очите на клиента изглежда така:

Той отваря мобилното приложение на BMW и си записва удобен час, в който да остави колата. В уречения ден и час я паркира на паркинга на сервиза, оставя ключа в специален сейф и си отива по задачите. Когато колата е готова, ще получи известие в приложението, отива, взима ключа от сейфа, качва се в автомобила си и си заминава.

Междувременно сервизът се грижи за всичко останало – диагностиката, обслужването и т.н. Плащането се издава директно в приложението заедно с подробна информация какво е направено по колата.

„Дигиталното може да означава по-добро и по-семпло. Тази концепция е основната на премиера за глобалната мрежа на BMW. Мотивираният ни екип и отвореността на нашите клиенти към новите технологии, създадоха възможността да създадем този проект. Надяваме се, че Digital Service Only, разработена заедно с BMW Auto Cobalcescu, ще бъде модел за други подобни решения и в останалите пазари“, казва директорът на BMW Group Romania Оливер Радемахер.

Засега услугата е само за стандартно обслужване. Компанията иска да обслужи 2000 клиенти тази година, а за догодина планира разширяване на сервизния център и увеличаване на капацитета.

коли автомобили BMW сервизиране сервизно обслужване